Not known Factual Statements About تینیجر

Wiki Article

این مجموعه از جهات گوناگونی مورد تحسین واقع شد. از جمله این که به اموری که حرف زدن و اظهار نظر در مورد آنها معمولا سخت است پرداخته است؛ مانند به فرزندی قبول کردن یک فرد، مصرف بیش از حد مواد مخدر و جرائمی که معمولا نوجوان ها مرتکب میشوند.

اشتباه نکنید؛ درست است که رقص و موسیقی جزئی از این سریال است، اما در کنار آن بیش از آنکه فکرش را بکنید به موضوعات بسیار مهمی میپردازد.

تست سینما شناسی: آیا فیلم بین واقعی هستی یا فقط ادعاشو داری؟

لاجر بوکلمان (تینیجر)؛ اولیور ماسوچی (بزرگسال)؛ ونفرید گلاتزیدر( پیر)

زهرا آقازاده دابسمش به چه منظور است؟ به این منظور است که او علاوه بر کلیپ هایی از رقص خود دابسمش های زیادی نیز منتشر کرده است.

این دروغ اولریخ را به زندان فرستاد و اولریخ و کاتارینا به اشتباه رگینا تیدمان را مسئول این اتفاق می دانست.

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی ؛‌ از آرامش نوشیدن قهوه تلخ تا رنج زخم کاری!

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ؛ سریال تینیجری جدید چی ببینیم؟

او از همکاران نزدیک اولریخ بود و حتی در یکی از تایم لاین ها با او رابطه داشت. شارلوت همسر پیتر داپلر و مادر الیزابت و فرانسیسکا داپلر بود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زیرا پدرش فرزند رگینا تیدمان بود، و خانواده نیلسن تنها به دلیل پارادوکس بارتوش و سیلیا وجود داشت.

کلاودیا برای جلوگیری از این اتفاق، یوناس و مارتا را به واسطه آدم به شب تصادف فرستاد و این دو با جلوگیری از وقوع تصادف، بعث شدند که تانهاوس هیچگاه دریچه را باز نکند و این کار به هزینه جان یوناس و مارتا و تینیجر بیشتر کسانی که دوستشان داشتند تمام شد.

اما وقتی برای دزدیدن کلید ها به هلن حمله کرد، هلن وحشت زده شد و کاتارینا، یعنی دختر خودش را به قتل رساند و جسدش را در رودخانه انداخت. از آنجایی که کاتارینا از پارادوکس های زمانی نبود، باقی ماند و در نابودی تایم لاین ها از بین نرفت.

به این دوره از زندگی در زبان انگلیسی تینیجری می گویند. این دوره شامل برخی تغییرات بزرگ در بدن و در نحوه ارتباط یک جوان با جهان می باشد.

Report this wiki page